Seymaben Kizlar ozellerde ücretsiz muayene suresi kaç gundu ben 7 gün diye hatırlıyorum ama eşim 10 diyir🤔
Minikmucizelere TugSozTan mesela pazartesi gittin kontrole diyelim bi sey oldu tekrar gorunmen gerekecek doktora bi hafta sonrası gittiginde o ucretsiz oluyo
TugSozTan Minikmucizelere aa ben bilmiyordum peki neye göre oluyor ben özel hastane düşünüyorum yani tamamlayıcı sigortalı mı olmak gerekiyor bilmiyorum biraz anlatabilir misiniz
Minikmucizelere TugSozTan o kadarini bende bilmiyorum canım arkadasimin gittigi hastaneye gidecektim o soylemisti on gun içinde tekrar gidersen ucretsiz diye diğer kişilere de sor bakalım canım onlar biliyodur belki neye göre olduğunu 🙂
Cagmer TugSozTan gittiğin her özel hastanede böyledir muayene+kontrol bunun için özel sağlık sigortasına ihtiyacın yok. İlk gittiğinde muayene ücreti ödüyorsun 10 gün içinde de ücretsiz kontrolün oluyor.
Sumeyye02 Seymaben 10 gün diyelim bugün kayıt actirdiniz o açtığınız kayıtla beraber 10 gün saatide çok önemli sabah actirdiniz 10. Gün akşama doğru gittiniz diyelim dakika farkı ile de kontrol süresi geçebiliyor