Ilayy_da Merhabalar, 15 haftalık hamileyim, CRP oranım çok fazla çıktı. Daha önce yaşayan var mı deneyimler nelerdir merak ettim açıkçası. Sizler enfeksiyon sorunu ile basıl mücadele ediyorsunuz ?
Pamukasln Ilayy_da benmde cıktı bulantim vardı zaten ekstra mide bulantısı istifra salgını bulaşmıştı kızımdan ozmn crp 47 çıkmıştı doktorum bulanti istifraya bağlıdır dedi sonra tekrar baktirmadm dustumu diye
Eylulmom Ilayy_da kızıma da kendime de kuru dut veriyorum sabah aç karnına akşam aç karnına o şekilde antibiyotiksiz düşürdüm test verdim geçmişti
Zln2152 Ilayy_da bende 10+6 haftalık gebeyim pazar akşamı kasık ağrısıyla acile gittim enfeksiyon kaptığını iltihaba çevirdiğini söyledi şiddetli bir şekilde kasık ağrım var. Toz şase verildi üromisin 3G olanı. Bu akşam kullanacağım inşallah bebeğe birşey olmaz üstelik ev taşıdık yorgunlukta çok etkiledi 😕
Ilayy_da Pamukasln bende ateşlendim ve aşırı derecede bel ağrısı eklem ağrısı ile gittim serum ağrı kesici aldım benim CRP değerim 54.8 çıktı bakalım.
Emine52_34 Eylulmom kuru dut u nasıl tuketicez peki aktar dan mı aldınız hamilelikte bir sakıncası olmuyor sa bende tüketmek isterim
Eylulmom Elvancn Sabrinleyal yok kuru dut alıyorsunuz aktardan bazen marketlerde de oluyor 1 su bardağında 10 dk kısık ateşte ılıyınca içiyorum dut kürü diye duydum ben bunu çok işe yarıyor ama
-Muallime- Elvancn Evet ben demleyip içiyorum yani bir yakinim hamileyken içiyordum sıkıntı yok demişti ben de o şekilde içtim.Yoksa hiçbir şey içmiyorum korkudan 😅
Esssna Benimde enfeksiyonum vardı hatta çok yoğun bi şekilde 21 gün boyunca dut kürü uyguladım doktor antebiyotik vermişti kullanmadım ikinci test yaptğında geçmişti
AyseYldz Esssna ya banada verdi ben kullanıyorum enfeksiyon tehlikeli diye ikisini birden yapiyorum 21 güne mi bitmişti enfeksiyon
Ilayy_da Esssna Ayayka şiddetli bel bacak ağrısı eklem ağrısı ile gittim bende alınan kan ile söyledi değerleri doktor
rky2 Nazarfirat sabah akşam 1 yemek kaşığına 1.5 su bardağı su ekleyin ocakta 5 dakika kaynatın. İnşallah şifa olacaktır.
momdaddyy Başından beri her tahlilimde enfeksiyon çıkıyor idrar kültürü falanda verdim ama bir şey çıkmadı iki kez ilaç aldım fayda etmedi doktorda baska belirti yoksa kasıkta ağrı gibi falan boş yere ilaç kullanma bi sorun olursa tedaviye başlarız dedi en son tahlilde biraz azalmıştı ama yine vardı çok dikkat etmeme rağmen gecmedi
Bebek2_ momdaddyy geçmiyor o benimde hiç geçmedi sizin yaptıklarınızı bende yaptırdım kültür testi felan hala daha var hala dha enfeksiyonum geçmedi akıntım belli ediyor çünkü 33. Haftadayım çok şükür şu an bir sorun yok benimde temiz çıkmıştı kültür ilaçlarda hiç geçirmedi o kadar çok su içtim hiç azalmadı maaleswef bazı kişilerde bu sorun oluyor 🙂
Ayayka Ilayy_da öncelikle geçmiş olsun crp neye bağlı olarak yüksek çıktı ? Bir şikayetiniz varmıydı yoksa tahlillerde mi denk geldi ben şahsen boğaz enfenksiyonu geçirdim ve crp 140 lara yükselmişti. Soğuk algınlığı grip boğaz enfenksiyonu gibi rahatsızlıklar yükseltiyor bir hafta antibiyotik kullandım ve düştü çok şükür. Altında yatan sebep önemli crp yüksekliği için
Muhkub Ayayka kaç haftalıktınz antibiyotik kullanınca? Bnmde 78 çıktı augmentin 1000 mg antibiyotik tedavisi başlandı. 11 haftalığım tereddüt ediyorum gribe yakalandım 10 gündür çekiyorm ateş çıkmadı ama boğaz ağrı çsı öksürük çok fena. Şuan biraz iyiyim sadece öksürük devm ediyo. İlacı da daha bugun aldım tekrr mı kan versem acaba diye düşünüyorum
Ultramommy Ilayy_da Kuzum enfeksiyon için hurma birebir ama cennet hurması manavlarda olandan ben hurmayla attım