Kızlar merhaba 34+4 üm doktorum dün muayenede 2 hafta sonra çatı muayenesi yapıp bakarız sezaryan veya normal doğum olduğuna dedi yani 36 haftalikken bakicak bende korkuyorum biraz açıkçası alttan muayene nasıl olucak can acıtıyor mu bilgilendirirmisiniz muayene olan anneler ☹️