FatosNazim53 Kızlar ben 17 haftada hissetmeye başladım. Gün içinde bazen hiç hissetmiyorum. İnsan endişeleniyor ister istemez. Var mı benim gibi olan ?
Momy_eyyuptalha FatosNazim53 hareketleri düzenli hissedene kadar çoğunlukla doktor kapısında alıyordum soluğu halbuki normalmiş 23 ten sonra düzenli hissetim hemde her gün kıpır kıpırdi endişeye gerek yok normal 24 haftaya kadar arada hissedersin
yagmur50 FatosNazim53 bende aynı haftadayım dediklerinizin aynısını yaşıyorum çok hareketli değil kızım ultrasonda bile sürekli sırtı dönük büyük ihtimalle ondan hissetmiyorum 🥰
denizarenmom FatosNazim53 daha net hissetmeniz icin cok erken cunku ben 23 haftaligim bir haftadir duzenli hareketleri
Ysmnrn Ben bu endişe ile sağlık ocağına gittim kalp atışı dinlemeye. Ebe, yorulunca yada bebek sırtını dönünce hissetmeye bilirsin. Bu haftalarda çok net olmaz dedi. Az tatlı ye ve uzan dedi.