Makarnaasigi Dün gittim bu seferde arkası dönüktü ama doktor yine de tahminimce erkek dedi🤓Artık 16 haftalık iken gidicem yani 20 gün sonra🥰İnşallah gösterir ya🤷🏼♀️
Fatosbulut Bende 11 haftalık oldum 1 hafta sonra gidicem taramaya çok heyecanlanıyorum cinsiyet aklıma geldikçe 😅
Makarnaasigi Fatosbulut Ya artık kıyafetler falan almak istiyorum ismiyle sevmek istiyorum 🥲Tabii ki cinsiyet fark etmiyor ama hep kız olarak hayal ettim🙊
Makarnaasigi Sermec27 Sağlıklı olsun da erkek kiz fark etmiyor ama artik kiyafetler alip ismiyle sevmek istiyorum 🥺
Makarnaasigi Dilaraanl Gösterirse belli olur tabii😅Benimki gecen hafta hem bacakları kapalıydı hemde eli üstündeydi göremedik 🥲Bu seferde arkası dönüktü yine göremedik ama doktorum yine tahminim erkek dedi🥰
Makarnaasigi Esengll https://www.hizliresim.com/ Bu linke tıklayın fotoğrafı sayfaya yükleyin çıkan linki buraya yapıştırın 🌸
Zln2152 Esengll Sevgili annemiz https://mutluresim.com fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Zeynepdgn50 Makarnaasigi çok iyi kuzu valla ben gittim 13+4 daha belli mi olur dedi önemsemeden çekti ultrasonu. Tabi bu devlet hastanesindeki bi doktorda yoksa kendi doktorum farklı özele gidiyordum