_elifmehmet_ Burda 12 haftalik etrafimdaki herkes erkek diyor ama ben bisey hissedemiyorum tahmini olan varmi
_elifmehmet_ Edalimm kese solda hep eksi seyler yiyorum tatli cok sevmeme ragmen yiyemez oldum kesem yuvarlak 2. Ay cok bulantim oldu bunlar hep kiz belirtileriydi 2 hafta sonra belli olcak bakalim
Gulooo _elifmehmet_ o belirtilere çok bakma bn tatlıyı hiç sevmezken hamilelikte bayıla bayıla yiyodum herkes bana erkek diyodu ama hayırlısıyla kız bebiş bekliyoruz 🙏🤲