Asii_41-anne Ben daha hiç bi yest yapmadım 11 hafta haftaya hastaneye gidiyorum acele etmeme gerek yok demi
prensesinannesi94 Asii_41-anne bu testler için randevular pek kolay bulunmuyor canım devlette ileri tarihli veriliyor hep bi bak istersen geç kalmadan