Gizem_1635 canım stres yapma sağlıkla doğsun önemli olan o bebek anne rahmine düştüğü günden cinsiyeti gibi doğacağı kilo bile bellidir yani bu genetiksel bir durum olabiliyor ne yersen ye bebek alacağı kadar alıyor bazende hiç dikkat etmez ne bulursan onu yersin ama bebeğin önde gittiği bile olur. Ben eltim ve kardeşimin eşi beraber hamileydik geçen yıl elitinin bebeği 3 kilo kardeşimin bebeği 2,500 kilo benim bebeğim 3,500 doğdu ama İnan şuanda ikisininde bebeği benimkini geçti ne yapalım sağlık olsun doğduktan sonrası daha çok önemli zayıf bebekler gerçekten daha hızlı toparlıyor yeterki sağlıklı olsun. Rabbim seninde bebeğin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaallah