oykumm_1233 kızlar 38+1 kendı istedigimle sezaryan dogumum var yarın sabah dualarınıza talibim 🙏🏻 Allah herkesın bebegini sag saglim kucagına almayı nasip etsın
emirtosveannesi oykumm_1233 Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kavusun bebisinize çok heyecanlı olmalı 🥰
KeremikoBayky Hayırlısı olsun şimdiden çok tebrikler. Nişan su sancı gelmedi o halde şimdilik sanırım?
oykumm_1233 KeremikoBayky yok gelmedi kendı istedigimle oluyorum canım günümde de bı sıkıntı olmadıgı için alıyor doktorum artık