TeoMom gulcannurozturk Hayırlı olsun canım 99 u nasıl beklediğimi ama bir türlü gelmek bilmediğini hatırlarım 😅 ama sonrası çorap söküğü gibi geçti inşallah senin de öyle çokçabuk geçer biz 2 gün sonra oğlumla kavuşuyoruz💙
Balimbebek44 gulcannurozturk benimde 103 ama sezeryan olduğu için daha erken olacak benimki de kiz 🧿😍🐣 sağlıkla gelsinler inşallah