323832 Ahuum ayy benim ilk kizim Damla cok usluydu nasil buyuttugumu bile anlamadim o kadar sakin rahat bi bebekligi vardi ki hala oyle yavrum
323832 Ahuum iste bende diyorum damla çok uysal ve duygusal ama bu da tam zıttı olursa alya lar cok yaramaz oluyo diyorsun rabbim kolaylik versin
Ahuum 323832 daha sakin isim seçmelisin. Sakin sakin oynasınlar :) yağmur isimdekiler de cok akıllı oluyor ve zekı oluyorlar