Tubamtf Kızlar şuan iki isim arasındayım fakat sizin oglunuzun adı ne yada ne koymayı dusunuyosunuz oglunuza 🥰
BrsArl06 İlk oğlumun adı Barış O yüzden Barıştan yana kullanıyorum hakkımı.Bunu da Arel düşünüyorum ama kimse beğenmiyor İçime sinen başka isim olursa değiştircem Erkek ismi bulmak çok zor 😞