Kadriye28 çok normal, ağlanacak üzülcek hiçbir şey yok. Benim de ilk doktor ziyaretim 5+1deydi sadece keseyi görebildik, 1 hafta sonra kontrole çağırdı doktorum. 6+1de kalp atışı görüldü ama ultrason ile sesini duyamadık daha çok küçük oluyor, ultrasonun yakalaması bir hayli güç. 2 hafta sonra çağırdı doktorum ve 8+1de gittiğimizde kalp atışını çok net bir şekilde duymuştuk. Şimdi 22. haftadayız ve bebeğim tüm ultrasonlarında günüyle uyumlu çıkıyor. Dert edecek hiçbir şey yok boşuna üzme kendini