Mucizemses Merhaba kızlar adetim 4 5 gün gecikince kan verdim betam 1064 çıktı 1 hafta bekledim 6+5 de doktora gittim kese göremedi doktor tekrar beta bakalım dedi değer 30binlere yakın çıkmış bu normalmi bu hafta tekrar gidicem ama korkuyorum gözükmez diye
melikessuuu Mucizemses normalde 3 bin ve üzerinde kese görünür hatta bu haftada kalp atışı da duyulur. İnşallah yanılırım ama dış gebelik olabilir mi
Tbsra95 Mucizemses doktorun ultrason u nasıldı iyi miydi bazısı hesap makinesi sanki o kdar kötü baska bir ultrason a mı girsen
Adamiranin__annesi Görünmesi lazım vajinal muayene ol dış gebelik falanda Allah korusun erken müdahale edermef
Mucizemses Tbsra95 devlet hastanesi ultrosyonu çok iyi olduğunu düşünmüyorum ama bide yan oda saki makinede bakalım dedi doktor o nekadar iyi bilmiyorum ondan da gözükmedi
mcansum Mucizemses beta kişiden kişiye değişiyormuş bende bi ara yüksek çıktı acaba ikiz mi dedik değilmiş tekmiş değişiyormuş inşlalah öyle bireydir yada bazı hastanelere ölçüm değişiyor inşllah görürsün bekle zaten zaman var