Benim ŞAHSİ görüşüm önemli olmadığı. Bende de yaş riski çıktı ama 30 sonrası herkeste çıkıyor. Genelleme yapışan bir durum. O zaman test yaptırayım mı derken sonuçların detaylı ultrason zamanı açıklanacağını öğrendim. Detaylıyıyı bekliyorum açıkçası. Ama karar sizin. Doktor risk olduğu için değil garanti olsun diye istersen yaptır dedi. Ben yaptırmama kararı aldım. Ama bu kişisel bir tercih. Sağ salim kucağınıza alın