haticenurrr arkadaslar kasık degilde böyle midemin altı göbeğimin altı yani nasıl tarif etsem sanki rahmim agrıyor hafif hafif rahatsız etmeyecek ama hissettiren bir agrı bu haftalarda normal mi acaba nedir?
TTtutku haticenurrr normal bebek büyüyor büyüyen rahim bağlarıda geriliyor poşetin içini fazla doldurunca tutacak yerleri nasıl geriliyor oda öyle korkmayın