mrvsrcn Yasmin hapı kullanırken gebe kalma ihtimali var mı normalde koruma sağlamak için adetin ilk günü başlamak lazımmış ama ben 5.günü başladım bir haftadır karnım çok ağrıyor hap bitti 2.gün bugün hala olmadım ihtimal var mı sizce? bu arada ben zaten gebe kalmaya çalışıyorum 16 aydır olmuyor doktor tedavi öncesi bir aylık verdi bu hapı ek bir korunma yöntemi uygulamadık yumurtlama gününe falan da dikkat etmedik açıkçası olmaz zaten diye ama iki sefer rüya gördüm acaba olabilir mi diye geçirdim içimden annemde bana doğum kontrol hapı kullanırken gebe kalmış 😂 dedim bana da olur mu ki öyle bir mucize
Tubatgn mrvsrcn Hiç bir şeyin %100 koruyuculuğu yok maalesef ertesi gün hapı kullanıp hamile kalan arkadaşlarım var. Spiral taktırıp hamile kalan bir teyzem var. Yani olasılık her zaman vardır canım.
MorKelebek54 mrvsrcn kuzum ne kadar korunulursa korunulsun Allah verdi mi verdiyo. Söylemesi ayıp benim abinle yengemin bı oğlu varken bı süre çocuk istemiyorlardı ki oğulları da 3 yaşındaydı o zaman. Afedersin abim son anda kaçır lmis kendini ve çok azcik bişi kaçırmış içine sonradan geri çekmiş ama hamile kalmış yengem yani çok az meni ile hamile kaldı. Başka korunma yöntemleri de yoktu. Yani canı veren Allah kuzum. Ne kadar korunmak istesen bile Allah o canı verdi korunma bi ise yaramiyo
Hazeltm mrvsrcn bende 1 sene yasmin kullandım hem korunmak için hemde adetlerim düzensiz diye ama hamşle kalma söz konusu değil düzenli kullanımından sonra
Beyza44 mrvsrcn anladığım kadarıyla bı kutu kullanmissiniz zaten hap bittikten hemen ertesi gün regl olmuyorsunuz 3 veya 4 gün sonra oluyorsunuz ben 1.5 yıldan fazla düzenli kullandım bıraktıktan 5 ay sonra da hamile kaldım yani büyük ihtimalle sizinki de böyledir 💐rabbim insAllah hayırlı vakitte güzel bı bebek nasip eder kucağınıza ❣️
dlndln Bir tanıdığımızda hamile kaldığını fark etmeden doğum kontrol hapı kullanmaya başlamıştı gebeliği başlamadan sonlandırıldı.Umarım sizde de öyle bir durum olmaz
Aysecan0335 Benim arkadasımda kullanırken kaldı ama kimyasal oldu , doktor size kullanırken korunun mu dedi çnkü önemli biraz bu konu sonrasında hayal kırıklığı yaşamayın , allahım inşallah en kısa zmand sağlıklı bir evlat nasip etsin size de ve isteyen herkese
mrvsrcn Tubatgn bende bu doğum kontrol haplarının koruma etkisinin olması için adetin ilk günü içilmesi gerektiğini duydum doktor bana 5.gün başlattı ve korunun falan da demedi zaten bende olmaz diye çokta takamdım ilişki günüe de dikkat etmedik 5 6 kez falan oldu ilişki ama yumurtlama günümü de bilmediğim için bilmiyorum, sadece 1 haftadır regl olacakmışım gibi karnım ağrıyor o kadar
mrvsrcn MorKelebek54 öyle tabi naip bizim amacımız zaten korunmak değildi doktor tedavi öncesi ilk ay bir doğum kontrolle hormonlarını dengeye getirelim dedi ama adetin ilk günü içmen gerekirmiş koruma sağlaması için ben 5.gün başladım acaba olabilir mi ki diye de kafama takıldı belirtim falan yok zaten de sadece bir haftadır karnım çok ağrıyor regl olacakmış gibi bugün 2.gün bakalım 7 gün içinde olmam gerekiyormuş
Deniz3440 Bende o şekile hamile kaldım çokta koruma sağlayan bi hap değil malesef.Olabiliyor yani doğum kontrol hapıyla hamile kalan çok tanıdığım var biride benim 😬Allah gönlünüze göre versin inşallah
mrvsrcn Deniz3440 annemde bana o şekilde hamile kalmış fakat bir gün içmeyi unutmuş öyle ben hiç unutmadım ama koruma sağlaması için adetin birinci günü başlamak gerekiyormuş ben beşinci günü başladım doktor amaç korunmak değil diye mi öyle şey yaptı ki ek bir korunma yöntemi de uygulayın demedi bize
Deniz3440 mrvsrcn olabilir adetin 5.günü başlamınızı önerdiyse vardır bi bildiği illaki ben unutmamıştım ama antibiyotik kullanıyordum oda onun etkisini düşürüyomuş galiba ama çok şükür hiç bi sorun yaşamadım kızım 13 yaşında şu an
mrvsrcn Tubatgn çok teşekkür ederim ilaç bittikten sonra bir hafta da regl olmam lazım bugün ikinci gün olmazsam gideceğim doktora, pcosum bekarken çok kullandım ama o zaman böyle bir sıkıntım yoktu uzun yıllar oldu kullanmayalı evliyken de ilk defa kullanıyorum bir karıştı kafam
mrvsrcn Hazeltm düzenli kullandım ama işte adetin 5.günü başladım ve antibiyotikli fitil kullanmıştım