arirangg ben de her gece 2 tane içiyorum. 9.hafta itibariyle gece kusmalarım da başladı saati tutturamamışım ilacı kustum mecburen sabah içtim. Ben de sizin gibi öğretmenim ve aptal gibiyim kendi anlattığım dersi anlamıyorum😂 gündüz içmeye hiç alışamadım ama geceye bünye alışıyor