Sevgili anneler merhaba ben 14+1 gebeyim dün doktora gittik ikili tarama testimiz temiz kan ve burun ense kalınlığı normal ama kalbinde ufak bir parlaklık görüldü sorduğumda 2 hafta somra tekrar gel bakarız dedi başına gelen varmı yardımcı olurmusunuz