Guziin benim çok erken başladı ya yalan olmasın 12-14 arası felandı heralde başladığında, sadece geceleri ve sadece sağ bacağım ağrıyor, benim magnezyum değerim çok düşük çıktı önceden günde 1 hap içiyordum aile hekimim günde 2 iç hapı dedi, şimdi birini öğlen 12de birini gece uyumadan 12de içiyorum baya hafifledi bazen hiç ağrımıyor bazen sabaha karşı ağrımaya başlıyor ama hareket edince düzeliyor. Şükür gün içinde hiç ağrımıyor, ben gece magnezyum içerek buldum çareyi yani :)