Merhabalar. Bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde kızım oldu kızımda tatlıdan başka birşey yiyemiyordum. Şuanda ikinci gebeliğim ekşiden başka birşey yiyemiyorum. Cinsiyet değişince aşerme değişir diyorlar. Tecrübeli annelerimize soruyorum sizin nasıldı?