Elssa1112 İlk gebeliğimde down sendromu teşhisi konulmuştu 1 yıl geçti tekrar hamileyim suan ama korkuyorum aynı şeyleri yasamaktan ilk böyle yaşayıp ikinci gebelikte sağlıklı olanlar var mı ?
Sare_34- Elssa1112 bir doktorun programinda duymustum onceki gebelikte down senderomu olmasi diger gebeliklerdede olacagi anlamina gelmezmis birbirinden bagimsizmis
Makarnaasigi Elssa1112 Bazen doktorlar teşhis koyuyorlar ama yanlış çıkıyor 😌İlk bebeginizi dogurdunuz mu?
TeoMom Elssa1112 Bir arkadaşımın başına gelmişti canım ilki down sendromluydu ama sonraki bebeklerinde bir şey çıkmadı
rain26 Kuzenimin ilk çocuğu normal ikinci çocuğu Down sendromlu olarak dünyaya geldi. Teşhisi gebelikte konulmuştu.
Rfy1 Dr Erhan karaalp in kitabında okudum ilk çocuğu down sendromlu olup sonraki 3-4 doğumu normal olabilir. Hamilelikler birbirinden farklıdır vs yazıyordu