biryazgecesii Boğazım ağrıyordu ateş ve halsizlik vardı crp değerim 50 çıktı kanda enfeksiyon var dedi doktor ama antibiyotik vermedi sadece parol verdi, tedavi edilmeyen enfeksiyon bebeğe geçmez mi başına böyle bişey gelen var mı hanımlar
Ozlemiskndr biryazgecesii benim 24,4 çıktı 22 haftamda geçen hafta kadın Doğum doktoru vajinada yanma vucudunda döküntü kaşıntı halsizlik varmı dedi. Yoktu bende grıptim sadece o yüzden yazmadı ama varsa kullancaksın demişti senin benim 2 katı ama
biryazgecesii Ozlemiskndr ben doğum doktoruna gitmedim acildeki doktora gittim, en iyisi aile hekimine antibiyotik yazdırıp doğum doktorumun da onayını alıp onu kullanmak