Kızlar gelmek bilmeyen oğlum için 40+2 de hayırlısıyla yarın hastaneye yatışım yapılacak ve suni sancıyla denenecek. Hem aşırı heyecanlı hem aşırı tedirginim. Postu görenler benim içinde dua ederse çok sevinirim. İnşallah yarın en geç Perşembe oğlumla kavuşcaz 🤲😍