@Semakeles61 planlı gebelik düşünüyordum, hapı bıraktım ve ovilasyon döneminde hamile kaldım :) doğum kontrol hapı sadece kullanıldığı dönemde koruyucu oluyor. Bırakıldığında herhangi bir aksilik, hastalık yoksa ve ovilasyon dönemine denk gelirse gebe kalma ihtimali yüksek.