momlife_7 Zeynosanik bence normal bende 16+2 kasıklarım agrıp duruyor sol tarafa yatın uyuyun diyorlar sol tarafıma cokmu yüklendim ne yaptım sabah kalktım lavaboya girdim çıktım kasıklarım çok ağırdı ya Allahım sen koru hepimizi🤲🏻
edaa1402 @Zeynosanik normaldir canım bende de o haftalarda oluyordu arada ana lekelenme ve kanama olmadığı sürüce sıkıntı yapma