Ben de 38+4 deyim doktor karın ve bacaklar başa göre neredeyse 2 hafta geride dedi ama önemli değilmiş, zaten bende geç döllenme olduğu için hep 1 hafta gerideydi. Sıkıntı oluşturacak bir durum yok şu an dedi. İçinizi ferah tutup, bol dua edin inşallah 🌸