elanur-1125 Merhaba kızlar ben 30 haftalık hamiş anneyim kızımız olacak ilk çocuğumuz eşim isim konusunda elay lina diye anlaştık ama sanki pek uyumlu değil gibi çevreden de biraz kırıcı bi tepki aldım sizce isim nasıl
Tripkolikkkiz elanur-1125 siz ismi beğendiyseniz koyun. Ama burda bize fikir sorduğunuz için yorum yapacağım. Hem uyumlu gelmedi hemde ismi begenemedim maalesef.
Mavikalem elanur-1125 Cevreyi boşver. İsim konusunda kimseyi memnun edemezsin. Her isim için bir bahane ve alay konusu bulurlar. Önemli olan sizin beğenmiş olmanız. Sonuçta ömür boyu o ismi siz kullanacaksınız. Sürekli söyleyeceksiniz. Başkasının ne düşündüğü önemli olmamalı. Elay anlamı nedir bu arada ilk kez duydum
Edafmo elanur-1125 benim kızım da Ecmel olucak inşallah. Çevredekiler bana da başka isim bulun, aman şu olsun bu olsun dediler ama umrumda değil. Önemli olan anlamı güzel olsun, sizin içinize sinsin yeter. Başkalarından kime ne 🥰
coskunzerrin51 elanur-1125 isim koyarken çevreyi çok göz önünde bulundurmayin. Siz beğendiyseniz koyun bence. Lina elay daha uyumlu gibi geldi bana da 😊
Moonlight- Sanırım bunu ilay olarak duydum ben de elay olarak ilk defa görüyorum 🫣☺️ İçinize sinen bi isim olsun her ne kadar çevreyi takmayalım desek de biri kötü bişey dese benim içime sinmiyor o isim 🫣🙄 değiştirme istiyorum sürekli