2-bebisannesi Kızlar 15 gün önce tetanoz aşısı vuruldum kolum yumurta gibi şişti mor ve aciyor normal mi acaba böyle olan oldu ona göre doktora gidicem
Papatyaa_01 2-bebisannesi benim ilk gün kızarıklık oldu, 2-3 gün acıdı o kadar. Aşıdan sonra duş aldınız mı o etkilemiş olabilir belki yada teniniz hassassa 🤔