Merhabalar kızlar dün kontrolüm vardı 35+1 olduk nts bağlandım ve sancı çıktı çatı muayenesi yaptı doktorum 1.5 cm açıklık olduğunu söyledi bebek kanla yerlemis durmayacak gibi ama 2 haftaya kadar bekletelim dedi ciğer geliştirici iğne yaptı kilosu da 2500 erken doğmasından korkuyorum kuveze girmesinden progestan fitil kullanmaya başladık bu durumu yaşayan var mi 🙏🏻