Tubbigg Kızlar aranızda 37. Haftayı görüp yada 36. Hafta da doğum yapmış anneler bu son haftayı nasıl kolay geçirebilirim bir de bebişleriniz kaçar kilo doğdu 🌝
Susen2 Tubbigg 36+3, kolay geciren varsa helal olsun. Ne yapiyorsa bize de soylesin. Kasik agrisi, bel agrisi, tuvalete zor cikma, gece 10 kere uyanma, sagdan sola donmenin cok zor olmasi, neler neler… 37yi goreyim diye dua ediyorum ama gercekten cok zor.
Nisayktlpp Tubbigg bende çift yumurta ilizlerime 35+2 deyim 37 yi görsek ne güzel olur ama çok uzak geliyor o günler🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Beriiivan Tubbigg ben de 35+3teydim ve ağrılar hissettim meğer sancıymış, bebeklerim doğdu ama küvezdeler. Dua eder misiniz🤲🏻🥹
Havva1907 Susen2 kesinlikle katılıyorum 33+3 deyim 36 da bebisler doğacak. Bakalım hayırlısı ile sağlıcakla bebislerimizi kucağımıza aliriz.
Susen2 Tubbigg 2700 olmuslar, dedik kilo aldirmak icin biseyler yapalim mi, doktor kilodan ziyade onemli olan akciger gelisimleri dedi. Ornegin 34.haftada 2700le 37.haftadaki 2700 ayni sey degilmis. 2500 ustu olduktan sonra kilo degil kaldiklari hafta gun onemli, ne kadar kalirlarsa akcigerleri o kadar gelisir, kuvoz riski azalirmis. Iste dua ediyoruz biz de kalabildikleri kadar kalsinlar diye🙏 ama gercekten zor. Annelik simdiden basliyomus gercekten. Insan hem bir an once ciksinlar rahatlayayim istiyor hem de ben onemli degilim kalabildikleri kadar kalsinlar diyor. Tam bir delilik hali🙈
Mucizeninannesiiii 36+3 de dogum yaptim çift yumurta kizlarima . Biri 2300 digeri 2600 le doğdular.. bende son zamnlar cok zorlandim her saat basi doguruyom zannediyodum 🤣 ama suan hamilelik.en kolayiymis diyorum. Tek basima bakiyorum 45 gunluk olduk . Cok zorlu geciyor..
Susen2 Mucizeninannesiiii Haklisiniz valla, hamilelik zor ama dogduktan sonrasi muhtemelen daha da zor hele de tek bakiyorsunuz, yeni dogum yapacak ikiz annelerine var mi tavsiyeleriniz isimizi az da olsa kolaylastiracak:)
Nur_089 Mucizeninannesiiii saglikla buyut ve kolaylikla huzurla insallah canim kuvezde durdular mi detayli anlatir misin rica etsem
Mucizeninannesiiii Bu arada bizim kizlar sadece 2300 olani 1 gece kaldi kuvezde sadece kilosu dusuk diye onlem amacli digeri hic girmedi kuveze
Nur_089 Beriiivan gecmis olsun canim nasil bebekler simdi kac gundur kuvezdeler benimde 34 haftam doldu felaket bel agrim var iki haftadir gitdim iki kere dr sukur bi sey yok ama agrim anormal derecede cok
Tubbigg Beriiivan tabi ederiz küveze neden girdiler Allah bir an önce size kavuştursun kaçar kg doğdular
Tubbigg Susen2 Bol bol pozitif düşün negatif olan herşeyi kendinden uzaklaştır ve olabildiğince yat dinlen ne kadar dinlenip pozitif olursan o kadar uzun süre kalıyorlar benim 38. Hafta da alacaklar mesela ve kiloları şu an bile birinin 2650 gram birinin 2850 gram oda bilerek eksik söylüyor bir de kaşar muz ceviz ve sütü asla eksik etme hayatından deli gibi bebeklere yarıyor
Mucizeninannesiiii Susen2 mutlaka emzirme yastigi alin derim ikisini ayni anda emzirmek icin. Genellikle ayni anda emzirirseniz isiniz bi tik daha kolay. Dinlenmek icin firsat kalir..
Beriiivan Nur_089 Nur_089 daha dün gece doğdular küvezdeler ama doktor süre vermedi ciğerleri hafif gelişmemiş dedi.
Beriiivan Nur_089 valla ben sancı olduğunu anlamadım midemin üstü ağrıyodu meğer sancıymış, herkes kasıktam gelir belden gelir diyordu hemen doktora gitmek lazımmışşş
Mucizeninannesiiii Nur_089 bir tanesi sadece 1 gece kaldi canim kilosu dusuk diye ama ben daha kucuk buyuttum diyince tutmadilar verdiler digeri hic kalmadi. Cok guzel ama bi o kadarda zorlu surec..