21 haftalik hamileyim bugun siddetli bir agriyla hastaneye gittim belimden karnima dogru vuruyordu agri tas yada kum doktugumu soyledi acildeki doktor cok korktum agridan mi yoksa korttugum icin mi bilmiyorum hareketlerini hissedemedim ilk gebelik ve bebegimi kaybedecegim korkusu beni bugun cok korkuttu gebelikte tas yada kum doken oldu mu agrilarla nasil mucadele ettiniz yasayanlar varsa bilgi verebilir mi….