[silindi] Yüksek mg oldugunu düsünüyorum günlük 400 mcg yeterli, doktorum önerdigi icin iciyorum fakat icim rahat degil
Edau9 [silindi] Hamile kalmaya karar verdiğimde onu kullanmıştım kendi kafama göre.Sonra hamile kaldım doktoruma söyledim bıraktırdı çok yüksek olduğu için
MMelissaaa- [silindi] hamileyken doktorum bıraktırdı canım yüksek dozu başka bi ilaçla devam etmiştik. Hamile kalmadan öncede yarım içiyordum hatta o ilacı
Smysmysmy1 [silindi] hamile kalmadan önce sağlık ocağındaki doktor yazmıştı. 1 ay kadar kullandım sonra hamile kaldım doktorum değiştirdi Folidoce kullanmaya başladım. 13 haftadan sonra onu da bıraktırdı. Şimdi iMom omega takviyesi alıyorum
Mineserra Smysmysmy1 bende imom kullanıyorum bana doktor folik asit ayrıyetten hiç kullandırmadı imomun içinde zaten folik var birde hamileliğim boyunca kullandırıyor sizin doktorunuz ne zamana kadar kullanmanızı tavsiye etti
Smysmysmy1 Mineserra herhangi bir zaman belirtmedi aslında. 17 haftalık olduğunda randevuya gideceğim. O zaman soracağım ama hamilelik sonuna kadar kullanırım büyük ihtimal. İlk zamanlarda da kullanılırmış aslında ama bulantı arttırdığı için doktorlar çok önermiyormuş. İçerisinde folik asit de mevcut aynen. Ekstrayı kestim bende o sebeple.
[silindi] Heyecanli_gebe1 Dozu 10,15 kat yüksekmiş diger folik asitlerden bebekte otizm riski doğabiliyor