Mihrimah18 Yıldız Eren Çetin , çok samimi tavsiyemdir arkadaşta çok memnun olduğunu söylemiş zaten , açıkcası benım doktorumda aradığım kriter samimi ,güven verici , soğukkanlı ,bilgili kendine güvenen, normal doğumu destekleyip bazen arkadaş gibi hissedebilecegım çekınmeden en ufak sorularımda rahatça ulaşabilip direk cevap verebılecek olmasıydı, yıldız hoca tam olarak öyle bir doktor :) bende 35inci haftamdayım , asistanı bilgi hanımda tatlı bi arkadaş o da yardımcı oluyor her konuda..