Kızlar 11 haftalık hamileyim hiç bir sorun yok bebek gayet iyi ama sürekli kahverengi lekelenmem oluyo deliricem artık progestan kullandım zaten kesmedi ondan sonra enfeksiyon olmuştur diye ilaç kullandım fitil yine kesmedi bi geliyo bi duruyo yine devam ediyo artık kabak tadı vermeye basladı sınırden ağlıcam neden böyle oluyo doktorda bi çare bulamıyo lütfen başına gelen varsa yazsın.