Esss__ Normalde son haftalarda bebek hareketleri azalır derlerdi ama bizim bebiş maşallah çok hareketli. Hele ki geceleri durmuyor sürekli hareket halinde :)) siz de durumlar nasıl?
Nazendehanim Esss__ En merak ettiğim şeydi bu ,ben kanala yerleşir sakinleşir diye beklerken gece uyanıyorum oturup oynamasının bitmesini bekliyorum 😅 37+3
Bulut2093 Bizde 35+5 teyiz. Aksam yemeğinden beri hiç durmadı. Cok hareket ediyor. 🙈 Ki kilolu da bi bebek. Yani doktorun dediğine göre azcık öndeyiz.
gkcnn Doğumdan önceki gece bebeğim o kadar hareketliydi ki karnımın videolarını çekmiştim çok belirgin hareketleri vardı ve ertesi gün doğum yaptım bende
Sevval1 gkcnn tam şuan bunu sormak için uygulamaya girdim 38+5 inanılmaz hareketli uyuyamadım hareketlerinden acaba doğum mu geliyor siz kaçıncı haftada doğurmuştunuz
Esss__ gkcnn ben de bebek böyle hareketli diye doğuma daha var diye düşünüyordum. Cuma kontrolüm var ama bekleyecek mi o güne kadar bilemedim şimdi. 38+3 oldum
canparcam72 Sevval1 bende su an aynı durumdayım son 9 gün ama karnım yerinden çıkacakmış gibi uyumak istiyorum uyuyamıyorum sırttan karna doğru bi ağrı daha sonra benek hareketleri oluyor ne yapacağımı şaşırdım
Ayse-3871 39 +4bizde kıpır kipiriz..dünden beri Aşırı akontim oluyo perşembe sezeryan gunum bakalım bekleyecek mi o güne
Esss__ canparcam72 benimde son 11. Hayırlısı olsun hakkımızda. Kendimce doğum belirtim yok daha ama bazen belirtisizde sanciyla gelebiliyormuş o yuzden tetikte bekliyorum. Sürekli kendimi ağrım var mi doğum dalgası geldi mi diye kontrol ediyorum
canparcam72 Sevval1 hayırlısı insallah ama anlamadım neden böyle oldu ki çok mu stres yapıyoruz doğumu uyuyamıyorum 😂🥰🙏
Mamakaralis Bende 35 im ve aynı durum tamamen . Dün 5 saat faln kesintisiz oynadı bazen diyorum yorulmuyomu karnımı patlatıp içinden cıkacak gibi haraket ediyo kızım
Nazendehanim Mamakaralis Şu mesaj bendeki acabalari aldı ,umarım doğunca duvara tırmanan bebelerden olmazlar . Aralıksız oynamak nedir ya bi es ver dimi 😅