Mrb arkadaşlar 38 haftadayım. 2 haftadır çatı muayenesi yaptırıyorum. Tık yok yani. Dr 40 haftaya kadar beklerim açılma olmazsa bebek kanala inmezse sezeryana alırım dedi. Sezeryan istemiyorum çok korkuyorum malesef. Açılmam olması için bebegin başı inmesi için napmalıyım.? Önerileriniz varsa yazarsanız sevinirim. 🙏🥺Not : her gün bol bol yürüş yapıyorum kilometrelerce hatta. Sıcak duş alıyorum ve cinsel ilişkiye giriyorum ama tık yok. Bildiginiz çaylar meyve sebze yiyecek ne bileyim egzersiz önerin lütfen 🙏