Busemertaden Merhaba benim aşırı bi mide bulantım vardı ne yersem kusuyordum doktorum prilame dr verdi 2 hafta kullandım çok güzel etkisi olmuştu fakat 3 gündür hiç bi etkisi yok yine kusmaya başladım etkisi geçti benim gibi yaşayan var mı ne yaptınız ?
Snurbasar Busemertaden Yatmadan iki adet alıyorum bende ama dediğin gibi 2 hafta iyi geldi 3 gündür yine kusmalarim başladı.
zeyneppp001 Busemertaden bende sizinle ayni durumdayim. 2 haftadir cok iyi kesmisti 2 gundur tekrar basladi. Doktoruma sordum prilami arttirayim mi diye ama arttirma dedi ek olarak onzyd 4 mg diye bi ilac verdi. De forumda bi cok kisi ekstra sabah 1 tane daha icince kesti diyo bende kararsiz kaldim. Sizde isterseniz bi doktorunuza sorun belki dozu arttirir ya da baska bi ilac verir
Sulee3745 Yetersiz gelirse günde 3 e çıkarıyorlar 2 gece 1 sabah gibi hepsi aynı anda değil doktoruna danışabilirsin bunu
TugSozTan Bende gece yatmadan 2 ile başladım. İki hafta sonra 2 kesmedi. Gece gibi sabah 1 aldım şuan çok şükür iyiyim
Mugeliya Busemertaden bende ayni oldu dr un verdigi folik vitaminlerde vardi bi gun unuttum.icmeyi baktim kusmuyorum dr a yazdim dedi prilam a devam et foligi bi sure icme baktin geciyo bulantin devam.et folige dedi prilamdada cok az folik var dedi suan 5 gundur kusmuyorum sukur
Busemertaden Mugeliya folic us bende alerji yaptı vücudumda kırmızı kabarcıklar çıktı bıraktım bende zaten onu uzun süredir içmiyorum