Mammy123 32 haftaligim şu an 2 haftadır aşırı ağrım var bende çok korkmuştum Bi ara başladı sabaha kadar geçmedi o gün sabah randevum vardı yoksa gece acile gidecektim doktora söylediğimde normal ama zaten şimdi nst var bakarız dedi hiç sancim çıkmadı normalmiş ama tabi herkeste aynı olur mu bilmem içine sinmezse git en azından için rahatlamış olur