Kızlar merhaba , 16 aylık bir oğlum var. Şimdi de 5+1 haftalık hamişim.
Aslında plansız bir gebelikti, bebeğimi 2 yaşa kadar emziririm diye düşünüyordum ama vakti bu kadarmış. Doktorum 1 Şubat’ta kes sütten dedi.
Oğlum memeye çok düşkün , uyurken bazen meme ,hmm meme diyo o kadar masum oluyor ki içim sızlıyor. Mama vermeye başladım ama ne kadar karnı tok olursa olsun bir ker çekip bırakmak bile onu rahatlatıyor.
Başka şeylere yönlendiriyorum, oyuna dalıyor ama uyku haline gelince meme istiyor. Limon süreyim, salça süreyimde istemiyorum. Şubat ayına kadar vaktim var, o zamana kadar nasıl bir yol izleyebilirim , tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim ❣️