Kızlar bugün 28.haftama girdim özel hastanede muayene oluyorum son haftalara doğru 2 haftada birmi gidiliyor kontrole 36 dan sonra her hafta diye okudum internette. Sezeryan doğum düşünüyorum doktorum 38+4 e gün verdi şuan ayda 1 gidiyorum birde 10 güne kadarki sürede kontrole gidiyorum ama 1 muayene ücreti ödemiş oluyorum.