Dilara556 gygy1234 bizde kontrollere ayda 1 çağırıyordu şimdi 3 haftaya düştü 3 gün sonra ntsye başlıyoruz haftada 1 gitcekmişim sorayım dedim
gygy1234 cansualisa maşallah bende normal doğum gibi görünüyor ama tabi yine son anda değişebilir doktora sordum şuan bi sıkıntı yok normal gibi dedi bklm Allah’ın izniyle bu ay sonu bende herşeyi hazırlicam beşik falan aldım da anne yanı beşik falan ama kıyafet falan almadım sadece normal hastane çıkışı bide bez falan ne önerirsiniz
gygy1234 cansualisa bende hemen öyle bez stoklamak istemiyorum hani ne biliyim olmaz diye alerji falan oluyor bazı bezler
zehraKr gygy1234 ben bugün buzluğa Taze fasulye patlıcan attım nohut kuru fasulye hasladim yarın sarma sarıp aticam çarşamba hastane çantasına koyacaklarimi yıkarım perşembe günü çantayı hazırlarım. Hasftasonu da bebisin tüm kıyafet toka nevresimini yıkayıp yerleştiricem 34+0 doktorum ocağın ilk haftası gelir dedi🤗
GkceAy 33+6 yım şuan 18 ocak doğum. Bu aya kadar hiç sıkıntım yoktu ama artık inanılmaz midem yanıyo ilaç kullanmama rağmen ve midemi bulandırıyo. Dün serum yemek zorunda kaldım. Son bir ay nasıl dayanıcam bilmiyorum 😭
gygy1234 GkceAy bol bol ılık süt iç arkadaşım da öyle oluyor du midesi kötü oluyor du meyve ve süt iyi geliyormuş
Cnsmood 35+3 hastane çantamı tam olarak hazırlamadım daha. 2 haftada bir ultrason her hafta da nts ye giriyorum. Şimdilik bi problem olmassa 2 3 ocak gibi kızımıza kavuşucaz
gygy1234 Cnsmood sağlıkla gelsin inşallah prensesin 😇 benimkisi de oğlan bklm inşallah tam zamanında gelir
Yasmin3434 Benimde 3. Sezeryan ayın 15 inde kontrolum var 34+3 olduk gün vermedi doktor ufak tefek biseyler aldım ama cantamiz hazır değil hastane çıkışı daha almadım bu hafta halledeceğim inşallah Rabbim hepimizin yardımcısı olsun ❤️❤️❤️
A_r_m_i07 gygy1234 ocağın 6 .7 si gibi doğum gözüküyor.kendime gecelik vs onlari alcam kıyafetleri yıkandı ütülenip çantası hazırlanacak birşeyi kalmadı çok şükür
gygy1234 A_r_m_i07 sağ Salim gelsin inşallah ben kendim içinde iki takım pijama bi terlik çorap ped hazırladım