Yeliz2843 Kızlar ilk gebeligim 37 haftalık hamileyim su gelmesi nasıl oliyir benim şuan bel ve vajina ağrım var yere bastıkça vajinam agriyir yürümekte zorlanıyorum ve peş peşe lovabaya çıkıyorum su nasıl geliyor acaba suyum azaliyir olabilirmi
Likayolcusu Yeliz2843 büyük ihtimalle bebek idrar torabasına baskı yapıyorudr genelde bi anda ve baya çok gelir su ama az az geldiği de olur su gelmesinde lavaboya gitme hissi olmuyor kendiliğinden geliyor normal şavaboya gitmeden de iç çamaşırınız ıslanıyorsa yani istemsiz oluyorsa bu dr gidin bi
Tiiffany Yeliz2843 son zamanlarınız oldugu için baskı yapıp wc ihtiyacı normal.rahim agrısı normal. nişan su farklı aniden geliyor komple ıslanıyor istesenizde tutamazsınız yani öyle bişey zaten anlıcaksınız
Zumra_elif61 Yeliz2843 kontrollerini aksatma 2 haftada bir gidiyorsunuz dur saten dr bakıyor suyuna suy gelmesini anlayamamak imkansız emin ol nette bak istersen YouTube dan falan canlandırma şeklinde vardı meraktan bakmıştım anlayamam die