Selamlar, bugün tokluk şekerim 140 çıktı, doktorum tam sınır şekerin var gibi devam edicez ki artmasın, sıkı diyet bol yürüyüş dedi.. Bu şekilde olanlar siz neler Yaptınz acaba? Düştü mü daha sonrasında ya da bu şekilde doğum yapan değeri düşmeyen ne gibi problemler yaşadı nelere dikkat ettiniz bilgilendirin bizi de lütfen..