Gulay123 Tüp bebek ile hamile kalan arkadaşlar kaçıncı haftadasınız? Doğumu nasıl düşünüyorsunuz sezaryen mi yoksa normal mi? Bu konu kafamı çok kurcalıyor
Usakli64 17. Haftadayiz cok şükür Allahim dogumunu da gostersin insallah ❤ sezeryan olucaz insallah kan pihtilasmam var...