meleklerin_annesii Bugün detaylı ult gittim ve ikinci kızım geliyor 🌸 teyzoşları , inşallah değişmez cinsiyet sonradan 😂
white_flower meleklerin_annesii Detaylı ulrtasonda net görülüyor ama değişmez inşallah hayırlı sağlıklı doğsun prenses benim de iki kızım var peş peşe kız olması iyi oluyor ❤️
Eceaysezdmrr meleklerin_annesii benımde 2 kızım oluyor gerçekten kızlar bır başka daha merhametli şimdiden süreklı ben ablayım diyıp göbegımı öpüyor 🌸🌸
meleklerin_annesii yorumcuanneniz sat tarihine göre 19+6 ama ultrasonda 20+6 görünüyor dedi doktor , kendi doktorumda 1 hafta ileride gittiğini söylemişti zaten yani bugün gece 20nci haftaya girdim ama 21 haftalık görünüyor
meleklerin_annesii white_flower 😊 büyük kızım çok merhametli onun hallerini gördükçe kız evlada bakış açışım çok ama çok değişiyor 🌸 tabi erkekte kız da olsa eli ayağı sağlığı düzgün olsun da
white_flower meleklerin_annesii Tabi ki sağlıklı olsun kız erkek fark etmez benim kız kardeşim ile aramda 9 yaş var yaş farkı çok olunca da kötü oluyor yakın olunmuyor bu yüzden iki kız arka arkaya olmasını çok istedim rabbim nasip etti kızlarımın arasında 3 yaş var ❤️
yorumcuanneniz meleklerin_annesii bu haftadan sonra değişeceğini sanmıyorum😂 sağlıkla alırsınız kucağınıza inşallah😍
meleklerin_annesii white_flower benim kız kardeşim yok , keşke olsaydı diye çok söyleniyordum hâlada öyle