berkinannesi_03 kızlar merhaba biz 32+1 haftalığız ve uyku düzenim bozuldu benim önceden erken yatıp erken kalkıyordum 2 haftadır yatamıyorum miğdem aşırı derecede yanıyor önceden de yanıyor du miğdem ama gene yatabiliyordum kustuktan sonra şu 2 haftadır sabah 5 6 da uyuyorum 11 de geri kalkıyorum lütfen uyumam için yardımcı olun bu durumu nasıl düzeltebilirim önerilerinizi alabilirmiyim şimdiden çok teşekkür ediyorum
Tiiffany berkinannesi_03 valla olmuyor ya. Gebelik boyunca her gün insanın bir yeri agrıyor. Doğar rahatlarsın diyorsun bkac ayda bunun mahmurlugu öyle böyle şöyle derken hoop alısıyoruz :) bu sefer istesende uyku tutmuyor. Sonra anneler burda takılıyor :)
berkinannesi_03 Tiiffany gerçekten öyle uykusuzluk çok kötü ama insan hiç birşey yapamıyorum uykusunu alamayınca 2 haftadır uyuşuk uyuşuğum
gizemakay Bende de aynı durum var, sanıyorum bünye gece kalkmalara alışma süreci yapıyor. Çalışmıyorsanız gün içinde uyuyun boşverin. Ben öyle yapıyorum son uyucak zamanlarım oldugundan gündüzleri rahat rahat uyuyorum
berkinannesi_03 gizemakay evet canım gündüzleri de 1 2 saat felan uyuyorum ev işi yemek derken zaten anca bir iki saat uyuyabiliyorum