Aysedursun Herkese merhaba , önümüzdeki hafta cumaya doktorum ikili tarama için çağırdı beni ama yaptırmak istemiyorum yanılma payı yüksek bebeğe zarar verebilir düşüncesinden yaptrmak istemiyorum benim gibi olan var mı ne önerirsiniz
Tugbakalenci Aysedursun ikili tarama bebeğe zararı yok kandan bakılıyor . İlk önce ultrasona giriceksin sonrasında kan vericeksiniz . Tabiki tüm tahlillerin yanılma payı var .
Aybuke5 Aysedursun ben yaptırdım daha sonuç çıkmadı ama bebeğe ne zararı olabilir ki bi zararı Yok tabi olsa kimse yapmaz
Zeliha66 Aysedursun bence yaptırmalısın %80 oranında dogruluk payı oluyo diyebiliyorum normal ultrasyonla ense kalinligina burun kemigine bakiliyo bide kan veriyosun o kadar
BuseBasderici Aysedursun bebeğe zararla ne alakası altı üstü kan alacaklar sizden.. Ayrıca bende yaptırdım ve doktorum üçlü dörtlü taramayı da gerek görmedi. Doktorunuzu dinleyin bence onlardan iyi bilmiyoruz
Ozge1008 Aysedursun 2li 3lü tarama testlerini yaptırmadım canım. 20. Haftada detaylı ultrasona girdim. Bebeğin bütün organlarına bakıyolar detaylıda. Kan falan verilmiyo