Merhaba 17.haftalık hamileyim uzandığımda veya ayaktayken sağ kasığımda şişlik hissediyorum bebeği daha şimdiden hissediyor olabilir miyim farklı birşey olmasından korkuyorum bazen karnım geriliyo ve sertleşiyo gibide hissediyorum ağrım yok bazen sancı oluyor sadece.