Merhaba arkadaşlar. Ben ayın 4ünde gece 00.46 da doğum yaptım. Normal oldu doğumum. Doğumdan sonra rahmimde kasılmalar devam ediyor. Sordum ebelere normal dediler rahim kendini toparlıyor. Emzirdikçe daha çok olur dediler. Ama benim canım çok yanıyor. Bildiğin bir daha doğuruyormuşum gibi ikinci doğumum benim ilkinde hiç böyle birşey olmadı ama bu kez çok zorlanıyorum. Bebeği emzirirken bir an önce bitirse de bıraksam diyorum emzirme yaklaşınca korkuyorum haliyle sütüm gelmiyor. 6 saatte bir parol içiyorum o biraz hafifletiyor. Başına gelen var mı hiç. Hafifletmek için bildiğiniz bir yöntem artık sancı çekmek istemiyorum geceleri uyumak imkansız 😒